Sabtu, 14 Disember 2013

Khasiat GLA COMPLEX Shaklee




Entry sebelum ni ada sebut pasal kelebihan GLA COMPLEX ni kan? Jadi hari ni, aku nak kembangkan sikit khasiat-khasiat yang ada pada GLA COMPLEX tu.
Mungkin ramai yang tak tahu, selain daripada merawat kulit kusam, haid yang tidak teratur, senggugut, GLA COMPLEX ni juga sebenarnya mampu merawat ulser, melegakan kelesuan, merawat kebas urat saraf membersihkan kahak dan meningkatkan stamina.

GLA COMPLEX ini juga mampu mengawal dan mengatur KETIDAKSTABILAN hormon wanita sebagai langkah utama bagi meningkatkan kesuburan. 

GLA COMPLEX juga mampu mengecutkan Cyst dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses kehamilan.  Dan GLA ini juga mampu memperbetulkan dan memperbaiki  keadaan haid yang tidak teratur jika diambil secara konsisten setiap hari.

Dan jangan tak tahu, GLA COMPLEX ini juga mampu mencantikan kulit. Kiranya GLA ni berfungsi untuk memperbaiki inflamasi kulit seperti elergik, kegatalan, kulit kering, bintik penuaan, fungus dan kurap. GLA COMPLEX ini jugak mampu merawat rambut kering dan masalah rambut gugur.
Dan yang paling best, GLA COMPLEX ini mampu menghalang komplikasi diabetes dan menghalang tekanan darah tinggi serta memperbaiki masalah prostat dan kerap kencing pada golongan lelaki.

Kiranya GLA COMPLEX ni sesuai untuk perempuan mahupun lelaki. Sekiranya korang nak merawat sakit yang korang alami, ataupun untuk sebarang pertanyaan, apa tunggu lagi, jangan segan tau..!


Sms/Whatsapp : 012-4104401(Cik Nur)  

atau PM DI SINI.

Pengedar Shaklee Anda Yang Sah…!